CEO del marchio Redmi Lu Weibing ha rivelato uno dei numerosi piani di Xiaomi per il 2020. Il marchio prevede di concentrarsi sulla vendita di prodotti in Europa il prossimo anno, aumentando così la propria quota di mercato.
Xiaomi al quarto posto
Podľa nedávnej správy o prieskume trhu, ktorý robila spoločnosť Canalys v súčasnosti na európskom trhu dominuje značka Samsung s 35,7 % podielom na trhu. Huawei a Apple sa umiestnili na druhom a treťom mieste s podielom 22,2% a 18,6%. Naša obľúbená spoločnosť Xiaomi s podielom predaja 10,5 % obsadila štvrtú priečku.
Pokiaľ ide o vyjadrenie v číslach, Samsung predal v roku 2019 v Európe približne 18,7 milióna zariadení a spoločnosť Huawei zatiaľ asi 11,6 milióna. Značka Apple predala 9,8 milióna a Xiaomi približne 5,5 milióna kusov mobilných telefónov.
Generálny riaditeľ spoločnosti Redmi, Lu Weibing, na sociálnej sieti Weibo reagoval na tieto obchodné výsledky.
Podľa neho sa Xiaomi v roku 2020 zameria na európsky trh a pokúsi sa zvýšiť predaje a tým aj zvýšiť svoj trhový podiel. Lu Weibing zhrnul, že trhový podiel mobilných telefónov Xiaomi a Redmi v treťom kvartáli roku 2019 tohto roku prekročil 10%, čo je oproti rovnakému obdobiu z roku 2018 nárast o 73%.
Crescita anno su anno: Samsung regna
Nakoniec manažér Redmi dodal, že kvalitné výrobky za nízke ceny sú pre ľudí lákadlom a to platí aj v európskych krajinách s vyššími príjmami obyvateľstva. Značka Redmi a v mnohých prípadoch aj Xiaomi je známa tým, že prinášajú smartfóny s najlepším pomerom ceny a výkonu.
Čo sa týka medziročného nárastu, tak so 73% sa na prvom mieste umiestnila práve Xiaomi. Na druhom mieste je značka Samsung s 26 % nárastom. Spoločnosť Huawei nezaznamenala žiadny posun a u Apple nastal dokonca pokles o 4 %.
Lu Weibing síce neprezradil ako sa Xiaomi chystá „zaútočiť” na európskych zákazníkov, ale každopádne sa máme na čo tešiť. Ak chce totiž značka zabojovať o tunajšieho zákazníka jej ponuky by mali byť ešte výhodnejšie ako doteraz.
Se vuoi altre notizie su Xiaomi, iscriviti alla nostra newsletter.