Il 2020 sarà un anno di espansione delle reti mobili 5G, quindi sicuramente almeno in Cina e Xiaomi. Poiché l'azienda sta affrontando un periodo difficile, è stato necessario farne diversi cambiamenti organizzativi significativi soprattutto nella gestione dell'azienda.
Uno dei co-fondatori lascia Xiaomi
Xiaomi ako jedna z popredných značiek smartfónov v Číne urobila vo svojej organizácii niekoľko významných zmien. Tie sa dotkli predovšetkým vrcholových pozícií. Li Wanqiang – jeden zo spoluzakladateľov značky a senior viceprezident už potvrdil, že zo spoločnosti odchádza.
Traja ďalší manažéri – Lin Bin, Wang Xiang a He Yong boli preradení a zaujali svoje miesta na štrukturálne vyšších pozíciách oproti tým, ktoré zastávali doteraz. Ďalší dvaja vrcholoví manažéri Zhou Shouzi a Lu Weibing, boli kvôli rotácii na pozíciách presunutí do dôležitých obchodných línií.
Il direttore generale ha spiegato la riorganizzazione
Lei Jun, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Xiaomi,oznámil tieto zmeny v riadení a zároveň vysvetlil dôvody. Spoločnosť teraz potrebuje silnejšiu podporu riadenia skupiny a organizačná inovácia bola vykonaná aj z dôvodu mechanizmu rotácie. Je presvedčený, že je to pre Xiaomi nevyhnutné a zároveň prospešné. Inovácie v oblasti 5G a AIoT, ktoré Xiaomi čakajú v budúcom roku sú pre rast spoločnosti rozhodujúce.
Pokiaľ ide o odchod Li Wanqianga, Lei Jun mu poďakoval za jeho dlhodobý prínos od založenia spoločnosti. Viedol niekoľko projektov vrátane divízií MIUI, Xiaomi.com, Xiaomi Brand Market System a niektorých ďalších firiem v koncerne. La sua impronta in Xiaomi è nezmazateľná v mnohých oblastiach, ako sú overovanie a implementácia obchodného modelu, podniková kultúra a budovanie značky.
Il marchio ottiene i migliori risultati nella storia
Xiaomi nedávno zverejnilo svoju finančnú správu za tretí kvartál tohto roku (Q3 2019). Spoločnosť vykázala celkový príjem 53,7 miliárd juanov (takmer 7 miliárd € / 178,5 miliardy kč) a upravený čistý zisk 3,5 miliardy juanov (takmer 453 miliónov € / 11,5 miliardy kč), čo prekročilo očakávania trhu.
V súčasnosti je značka na štvrtom mieste, čo sa týka podielu na trhu so smartfónmi na svete. Na medzinárodných trhoch dosahuje mimoriadne dobré výsledky. Na indickom trhu dominuje už dlhodobo a dodávky produktov spoločnosti na západoeurópskom trhu sa medziročne zvýšili o 90,9 percenta.
Se vuoi cose più interessanti su Xiaomi, iscriviti alla nostra newsletter.